Het veteranen cup programma voor 2024.

Na de vergadering KTO van maandag 18 maart, vond de trekking van de cup plaats.

De veteranen van de K.V. Rossum komen in poule C ,Beuningen en Lattrop Breklenkamp tegen.

De beste twee gaan door naar de volgende ronde.

De aanvangstijden zijn rond 19.00u.  Aanwezig op de baan om 18.30u.

Vertrek vanaf het clubgebouw om 18.15u.

Speeldata: 24/4 baan Beuningen,

1/5 baan Lattrop,

8/5 baan Rossum.

Beslissing is op 15/5

Training voor de cup ploeg is elke woensdagavond vanaf  18.30u.

Door de jaren heen.

De K.V. Rossum kende in het veteranen cuptoernooi twee periodes van successen.

Doordat er goede schutters waren bij de senioren, die doorstroomden naar de veteranen, was de K.V. Rossum een geduchte tegenstander.

Menig jaar behoorde het veteranenteam bij de beste vier en meerdere keren werd de cup gewonnen.

Doordat de vergrijzing ook bij de K.V. Rossum zijn intrede heeft gedaan, zit een plek in de top van het toernooi er niet meer in.

Desalniettemin wordt er elk jaar weer fanatiek getraind om zo hoog mogelijk te eindigen en om tegenstanders een beentje te kunnen lichten.

Een beker uit de laatste succesvolle periode, met daarnaast een oudere versie uit de vorige

succesvolle periode.

2023

Afgelopen seizoen strandde het veteranen team in de tweede ronde tegen het sterke team van Oud Ootmarsum.
In beide wedstrijden waren er kleine kansen op de overwinning, maar die werden niet benut.
Op naar het volgende seizoen.